Çarşamba, Şubat 08, 2006

Bavul hazırlama zamanı ...

Yine Umut yollara. Yolculuk uzağa. Amerika kıtasına. Bavul toplamak lazım. Pijamaları unutma Umut, sonra iç çamaşırları, çorap, kaç tane kot alsan Umut, iki kazak yeter. Allah bu tişörtler ütülenecek daha. Laptop, bilet, para, pasaport, aman diyim bir şey unutma. Sabah 5'de kalk, bir duş, bir kahve, düş yola, 8'de istanbula uç Umut. Uç Umut uç. Sonra en az 15 kez aran. Malum 11 Eylül, frenkçesi nine eleven, onu da unutma Umut. Sonra 11 20 uzaklara doğru yoldasın artık. 2 yemek 2 film 2 içki derken bir bakarsın varmışsın Umut. Ama dinlenmeyi unut. Daha 4 saat araba kullanacaksın Umut. Gezmeyi çok ama çok seviyorsun Umut. Evet, ne var seviyorum. Hepsi her seferinde heyecan veriyor bana. Kaçıncıya gidiyorum bu gittiğim yere bilmiyorum. Ama her seferinde gitme duygusunun büyüsünü yaşıyorum. Giiiiiiiiiddddddddddiiiiiiiiyyyyyyyyooooooooruuuuuuuuummmmm.....

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Çabuk gel abişim...
Ankara sensiz çok datsızzz

Adsız dedi ki...

siparişleri unutma.. bir dost..

Adsız dedi ki...

Abiiii.Banada çamsakızı çoban armağanı bişeyler getircektin:)) unutmaa:) çabuk gel abi bide.bloğumun sana ihtiyacı var:(

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Size ulaşmak istiyoruz ama sayfada mail adresinizi göremedik...

OzgeBozkurt dedi ki...

KEŞKE ŞİMDİ SENLE YER DEĞİŞTİREBİLSEK TE,BEN GİDİYOR OLSAM... :(

Samil Korkmaz dedi ki...

Ülen hala "Fog Creek Software will finish processing your order shortly. Thank you for your patience." diyor ya kafam ona bozuk. Peyşınsı mı kaldı hacı? Neysem, selametle git, selametle dön, projeler seni özler :P

Nart Bedin Atalay dedi ki...

Umut arkadasima kolayliklar diliyorum. Yolu acik ve sansi bol olsun, zira ogrendigime Amerikayi kar vurmus, kimi bolgelerde (NYC mesela) 1869 den beri en yogun yagis gozlenmis, elektrikler kesilmis, havaalanlari kapanmis...

Adsız dedi ki...

abicim gelirken bana bi şişe cek aliver bu bir, ne zaman dönücen bu iki. ankaraya gelicem bu üç...