Perşembe, Şubat 02, 2006

Ünol Büyükgönenç

Eskilerda kalmış bir sima. Ersan ile Cem Karaca ile bir çok güzel işe imza atmış yetmişlerde. Kendi yaptığı şarkılar ise hep içimde bir yerlere dokunmuş, çoşkuyu, hüznü ve umudu yaşatmıştır bana. Yıllar sonra yeniden buldum şarkılarını. Durup durup dinliyorum. Dostlarıma yolluyorum. Beraberce dinniyoruz.

Ne güzel de söylüyor, "Güzel günler göreceğiz diye". Evet, evet, Nazım'ın Nikbinlik şiirine yaptığı şarkıdan bahsediyorum.

Güzel günler göreceğiz çocuklar,
güneşli günler
göre-
-ceğiz...
Motorları maviliklere süreceğiz çocuklar
Işıklı maviliklere
süre-
-ceğiz...
Açtık mıydı hele bir
son vitesi,
adedi devir.
Motorun sesi.
Uuuuuuuy! Çocuklar kim bilir
ne harikuladedir
160 kilometre giderken öpüşmesi...

7 yorum:

Hakan Filiz dedi ki...

Umut, Unol Buyukgonenc ismini hayatimda daha once duymadim desem ne derdin?

ama hayli enteresan gorunmekte, mp3'e cevirdigin zaman senden alalim maziye dalalim derim, malum yas 35 yolun yarisi :)

Adsız dedi ki...

ben guzel gunler gorecegiz albumunu uzun zaman aradim hatta buyuk cd-kitapcilarad a sordum ama maalesef yok mf3 e cevririrsen cok iyi olur.Cok guzel bir album.veya internette mp3u varmi.kaseti veya cd yok ne yazikki album cok eski zaten tesekkurler

Adsız dedi ki...

aşağıdaki link ölmemişse, albüm orda, yanlız 2 şarkısı eksik. Bulursanız bana da haber diyecem ama, ben kaybolacam:))
Sadece yolu düşen bir seeyah'ım..
kendinize iyi bakın...
Sevgiyle Kalın...

ünol büyükgönenç 1988 © Güzel Günler Göreceğiz : http://www.hemenpaylas.com/download/155543/Unol.zip.html

Umut DURAK dedi ki...

Album peer to peer networklerde bulunabiliyor arkadaşlar. Ben de buna katkısı olması açısında sürekli paylaşımda tutuyorum.

Adsız dedi ki...

bende kaseti yaklaşık 10 yıldan fazladır var hala keyifle dinliyorum ama mp3e nasıl çevrilir bilmiyorum

samsun dan serpil dedi ki...

Ünol Büyükgönenç lise yıllarımda dinliyordum.Özellikle dışarda kar yağıyor parçası çok etkileyici.Ünol Büyükgönenç i haber türk burası hafta sonunda görmek istiyoruz yaaaa

samsun dan serpil dedi ki...

Haber türk te oylum taluya sesleniyorum,.. mankenlerin yerine Ünol Büyükgönenç gibi değerlere yer verirseniz dana iyi olur,onları görmek istiyoruz ekranda..