Pazartesi, Ocak 14, 2008

durakailesi.com

Yok efendim. Üçüncü yılında bu alan adı. Aldığım ilk günden beri aklımda bu tip bir ana sayfa yapmak. Ne kitaplar indirdim. İlk okumaya başladığımda Adobe CS2'si vardı. Hatırıyorum, Ankara Gebze Ankara Ulusoy yolculuklarımda Flash ve Dreamviewer ile web sitesi geliştirme kitapları okuyordum. Yaptığım örnekler oyuncakların ötesine geçemedi. Tamam elimiz programlamaya yatkın ama her işin de bir ustası var. Ne zamandır aklımızda idi ya bu hafta sonuna denk geldi, İbrahim'in de benim de işimin olmadığı veya elimizin erdiği. Bir motivasyon durakailesi.com için ana sayfa hazırlamak, bir yandan da bana web işinin kolaylıklarını, püf noktalarını, ustalıklarını örnek üzerinden göstermekti. Sayfa çok güzel oldu. Ben mi? Umuyorum, geliştirilen sayfanın bakım tutum işini yürütecek kadar bu işi kapmışımdır.

3 yorum:

b dedi ki...

eline saalık umutcum hic fena olmamış. tek bi derdim var ses efektleri; web sayfasında ses efekti konusunda çok dikkatli olmak gerek bence, çok çok az bişi olmalı, çünkü sayfada iki dakka dolaşırken her biri üzerine 5-10 defa geliyosun ve iki dakkada çok sıkabiliyo. sen gayet de güçlü bi ses seçmişin ve kısa sürece yorucu hale gelebiliyo. ne gerek var ki.. çok da önemli bişi deil diye düşünüyodum ama biraz önce özge ben bişi demeden "umutun sayfasına baktım çok güzel olmuş ama ses efektleri yoruyo" diyince ben de e artık umuta aynen aktarıyim dedim...

Çentik dedi ki...

Vay be dostum. Cok guzel olmuş. Eh kadı kızı misali yada dost acı söyler tarzı: Bilge ses dedi; bende ses meselesine katılıp ekliyorum: Üstteki Durak Ailesi fontu da değişmeli derim. Değerlendirmenize sunulur. Ayrıca Ezginin Günlüğü de pek bir denk gelmiş. Tatlı tatlı güldük Denizle...

İbrahim DEMİRAL dedi ki...

Evet anlaşılan template arşivimden sora birde tekno,web sesleri arşivide yapmam gerekiyor.