Salı, Şubat 19, 2008

Kar yağamadı

Kar yağamadı, kar altında Eskişehir fotografları çekme rüyamız da suya düştü derken, iki parça kar atıştırınca aldım kamerayı elime düştüm sokaklara. Gece, Eskişehir kar altında falan olmadı ama gene de güzel fotograflar çıktı. Malum, bu memleket yağmayınca çok soğuk yapar. Bu aralar gene yapıyor. Sabah işe ulaşmak için yürümem gereken 100-200 metre yolda hayatın anlamını sorgulayınca, netten baktım hissedilen -17 dereceydi. Netekim fotograf için gezerken de sağlam soğuk vardı. Bu soğukta fotograf çekmeye üşenmediğim için kendimi ödüllendirip, akşam yemeğine Papağan'a gittim. Bilenlerin ağzı şimdiden sulanmıştır. Efendim, Papağan Eskişehir'in ünlü çiğ börekçisi. Papağanda bir güzel sekiz tane çiğ böreği ayranla boğdum. Ohhh, pek güzel oldu. Devamında Kara Kedi'de de boza mı içsem derken, yok yok hemen telaşlanmayın, bir günde şehrin tüm sevdiğim mekanlarını tüketmeyeyim diye vaz geçtim.

4 yorum:

Rahmi Lale dedi ki...

Abi selam,

Bizim halen fiziksel olarak tanışamamışlığımıza istinaden, sen yazın da Eskişehir'de mi olacaksın?

Muhabbetle...

Umit dedi ki...

8 borek ha, yarasin yigidime :))))

ustune bi de datlı cakaydın be hocam, Ar Kebap'tan kaymaklı fıstık sarma...

r dedi ki...

Ben de papağanın verdiği ıslak mendil arkasında yazan çiğbörek(artık çibörek midir, şir börek midir, şır börek midir bilemiyorum) şiiri yazayım bari:

Ataydan kalgan aşlar etli maylı kamuraş
Kobetemen katlama laşka cantık tataraş
Şıborekmen kım osse hastalık neken bilmez
Balaban bir doktur aytkan tansiyonlu bir kartka
Başın avursa ya da kelse ağır bir sancı
Dakkasında keser şırborektır ilacı

Saygılarımla..

Umut DURAK dedi ki...

Rahmizim Bendeniz efenim Kasım ayına kadar Eskişehir'de olacağım. Netekim, bu sene kesin görüşelim hocam.