Pazar, Mart 02, 2008

İlk uluslararası dergi yayınım

İlk kez bir makalem uluslararası hakemli bir dergide yayınlandı. Ontology-Based Trajectory Simulation Framework isimli makalem ASME (American Society of Mechanical Engineers) tarafından yayınlanan JCISE (Journal of Computing and Information Science in Engineering) adlı derginin Mart 2008 sayısında yer alıyor. Çok sevinçliyim. İnsan yıllarını harcadığı araştırmasını bir dergide yayın olarak görünce hakikaten seviniyormuş. Kasım 2006'da başlayan süreç Mart 2008'de bitti. Söylerlerdi de inanmazdım. Hakikaten iki seneye yakın sürdü yayın süreci. Darısı hali hazırda hakemde bekleyen diğer iki dergi makalemin başına.

7 yorum:

Serendipity dedi ki...

Umutcum tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Benim kayın biraderim prof da olacak inşallah :D

İbrahim DEMİRAL dedi ki...

Hayırlı olsun abicim. Diğer makalelerinde en yakında zamanda istediğin yerlerde olur. Artık darısı bizim başımıza, senin yolundayız.

Sevinç dedi ki...

Umut tebrik ediyorum:) Hakkaten mutluluk hissettiğini tahmin edebiliyorum:)İnşallah daha nicelerine! Hayırlı olsun vatana millete:)))

KuzeyGüney dedi ki...

Canım tebrikler, muhteşem bi haber bu. Kendi yayınımmış gibi sevindim allah seni inandırsın. Darısı biz psikolog kızların başına:)

İhsan DURAK dedi ki...

SENİKUTLUYORUZ CANIM. YENİ BAŞARILARININ TEMELİ OLSUN DİYEREK ÖPÜYORUZ

Çentik dedi ki...

Umutcum tebrik ederim. Demek 1,5 yıl aldı yayınlamasi ha... Cok uzun be dostum. Bir de yazması, öncesi, karın ağrıları... Tekrar emeğine sağlık

Adsız dedi ki...

tebrikler umut... başarılarının devamı dileğiyle. balıkesir seninle gurur duyuyor :D

BAŞAR