Pazartesi, Temmuz 28, 2008

Ege'den selamlar...

Tatil zaten güzel bir şey, ama kocaman bir aile ile Ege'de tatil tadından yenmiyor mirim. Dün Akçay'da teyzemler, dayım ve annemin kuzenleri ile Kaz Dağları'nın gölgesinde Ege'nin mavisine karşı koyu muhabbet ile başladım 2008 yılı tatilime. Bu sabah 7 buçuk sularında 54'lük delikanlı Mustafa eniştemle Dikili-Salihleraltı sahilinde 4 km'lik bir koşu yaptık. Sabahın sisi çokmüştü Ege'nin üstüne. Denizin mavisinin göğün mavisine karıştığı saatlerdi, attık kendimizi mavinin bağrına. Balıklarla birlikte Midilli'ye doğru yüzdük. Öğleye doğru Dikili merkeze indik. Öğretmenevinin bahçesinde gölge bir yere park edip gövdelerimizi, denize karşı çaylı kahveli uzun sohbetler ettik. Akşam üstü aile boyu Salihleraltı kumsalındaydık. Bu sefer toplu yüzme seansları yaptık. Hep beraber denize atıp kendimizi, Ege'yi taşırdık. "Taşsın Ege'nin suları, Ankara'ya doğru sevdiklerimize selam götürsün" dedik...

6 yorum:

elegimsagma dedi ki...

benim apartmanın altında biriken su, ege'nin suyu olmaya? ege'nin suyu öyle nazlı nazlı kokmaya? olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi?
sıcakta adliyede çıldırıp ölmek gibi?

Ezgi dedi ki...

egenin suları polatlıya kadar gelse yeterrr accık daha hızlıca atın kendinizi iyice bi taşsınnnn egemin suları.... çok özledim çokkkkk

Adsız dedi ki...

ohhhh sefam olsun modunda bir yazı olmuş:)))))hadi bakalım.
öylesi bir dalga yaratın ki ,yurdum suyunu buradaki bulanık sularada katın :)))
ösledimm memleketimi yaaaaaaa.
(küçük ve asla büyümek istemeyen kuzen diydo:) )

Serendipity dedi ki...

Valla umut eğer bu cumartesi tatile gütmeyecek olsam, kıskançlıktan ölebilirdim. Ben de yazlıkta yaşlanmak istiyom. Çocuklarımız o kumsallarda cup cup etsin istiyom. Su kuşu olmak istiyom. Ege suları kadar berrak selamlar durak ailesine.

Ezgi dedi ki...

dönüp dönüp tekrar okudum:) bu arada babacım süper çıkmış fotoda sölemeden geçemicem......

Turgay Durak dedi ki...

amca vallahi her fotoğrafta farkını belli ediyorsun:) şapka süper:)