Cumartesi, Aralık 06, 2008

Orda mı burda mı derken...

Gazi Osman Paşada oturmalı, yok yok Çankaya daha güzel olur. Dikmen vadisinden bir daire denk gelse çok şahane olmaz mı? Çiğdem benim favorim. Çayyoluna mı gitmeli, Ezgi'ler de oraya taşındı. Cancazım ben mahallede oturmak istiyorum. Düz bir yer olsun. Bahçeli olmaz mı? Ama ev illaki bakımlı olmalı. Bir kaç aydır, Rabişimle düşünüp konuşup duruyorduk. Bir gün oraya, birgün buraya kara veriyorduk. Havanda pek güzel su dövüyorduk. Bugün Rabişimin Sincan'daki çocuk teslimi sonrasında Bahçeli keyfi yaptık. Kahvaltı üstüne Mango Outlet. Arabaya dönerken 7nin hemen arkasında, 30. sokakta bir kiralık gözümüze çarptı. Emlakçıda hemen karşısında çıkınca, adım bir adım daha mı diyordum bir önceki yazımda, evet, çok heyecanlı bir ilk adım attık. Uzunca bir sürecin, evimizi, birlikte yaşayacağımız yaratma sürecinin ilk adımını attık. Evet, evet, eve baktık. Bir ev kesmedi sonra 1. Cadde üzerinde bir ev daha baktık. Başlıyoruz. Düğüne kadar "Koştur, Durma!". 

5 yorum:

Umit dedi ki...

Hayırlı olsun hocam, ne demişler; durmak yok, yola devam:))

anl dedi ki...

ya bi dakka ben anlamadım.tuttunuz mu evi yane..

Ezgi dedi ki...

hep destek tam destek her daim yanınızdayız...:)

elegimsagma dedi ki...

ya anılcım tabii ki ev mev tutmadık. o kadar hızlı iş yaptıgımız (özellikle benim) nerde gorulmus ayol! sahsen epey de tutamayacagiz galiba. benim adam esnafla icice olmak, balıkcıyla muhabbete dalmak, kahvede pişpirik atmak isterim gibi laflar etmekte. dedim oyleyse sincan'a tasinalim. kehkeh. ha bi de bahçelideki evler amma pis 80ler yahu. ne o avizeler, mutfaklar, kapilar filan. öe dedik. ama yine de hoşlaştık bu işten. bakalım bizi nereler paklayacak?

Serendipity dedi ki...

Allah kiracının da ev sahibinin de hayırlısını versin! :) (hem bugün için hem geleceğe yatırım için dua)