Pazartesi, Şubat 02, 2009

Kocaman koltuk, kocaman hayaller

Sevdiceğimle birlikte yaşayacağımız evi hazırlamaya başladık. Anlaştık. Emek, emek, özene bezene kuracağız herşeyi. Aman bu da böyle oluversin demeyeceğiz hiç. İlk parçalar Mudo Concept'ten. Bir üçlü, bir de ikili koltuk. Sırada Tepe'deki Berjerler var. Bugün Rabia'ya işi bırakıp marangozluk öğrenip, yatak odası ve yemek odasını kendim yapmayı önerdim. Hadi ordan dedikten 10 dakkika sonrası baktım yastıklara etamin yapmaktan bahsediyordu. İlmek ilmek örmeye başladık kocaman hayallerimizi. Şu dakikada kesinkes eminim, hayellerimizden güzelini kuracağız.

6 yorum:

elegimsagma dedi ki...

kimi yastıklara el emeği göz nuriyesi etamin, kimilerine renkli kılıflar gecirilecek. ya da o hastası oldugumuz hint işi örtülerden serilecek. yoksa biz iki pasaklının elinde iki günde moççuk olur bu gül gibi koltuk yemin ediyorum.
temiz geçinengillerden..

İbrahim DEMİRAL dedi ki...

haydin hayırlısı diyorum.başı güzel olmuş sonuda güzel olsun diyorum. Sıcak sıcak tecrübelerimizi beraber paylaşmak dileğiyle:)

Rahmi Lale dedi ki...

Şimdiden mutluklar dileyeyim. En sevdiğim işlerden biri hayal kurup, planlamalar yapmak. Ev kurma kısmı nefis eğlence ancak bir o kadar da yorucu ve zaman alıcı, hem bünyeye hem de bütçeye. Haddim olmasa da fazla yükün sorunsalığına dem vurmak adına:

"Simplicity is making the journey of this life with just baggage enough.

Charles Dudley Warner, editor and author (1829-1900)"

Serendipity dedi ki...

Güle güle kullanın Umutum. Siz mutlu mutlu yaşayın üstünde.Size gelince koltuklar üzerinde oturup tatlı sohbetler etme hakkı da bizde saklı kalsın.

anl dedi ki...

valla bilemiyorum deniz elinde çukulatasıyla o koltuğa çıkınca neler olacak acebaaa.hehe

daryal dedi ki...

Bayıldım heyecanınıza:)Heyecanlandım bende...Takipteyim anlayacağınız:)Kolay gele..