Pazartesi, Ekim 24, 2005

Umut'un Günlüğünün Açılışı

Blog olayı bir süredir (sanırım yaz başından bu yana) ilgimi çekmekteydi. Önce her Türk gibi büyük düşündüm. İngilizce bir blog hazırlayayım da dünyanın dört bir yanından beni takip edenler olsun. Hatta bu sayede İngilizce yazınım da iyileşir. Malum akademik amaçlar dışında İngilizce bir metin hazırlamıyorum. Bu amaçla hemen gidip MSN Spaces'den bir yer aldım. Başladım yazmaya. Fakat işler beklediğim gibi olmadı. Language Barrier. Çok üşenmeye başaldım birşeyleri İngilizce yazmaya. Ve blog çok bir işler olmadı. Tabi ki dünya çapında da takipçilerim yoktu. Şimdi ne mi yapıyorum? Bir önceki blog denememin işlerliğini sağlayamamamın tüm suçunu İngilizce olmasına bağlayıp yeni bir blog'a başlıyorum. Bu sefer Türkçe. Bunuda işler kılamazsam anlayacağım ki bu blog olayı bana göre değilmiş.

2 yorum:

Samil Korkmaz dedi ki...

Başkalarının blogunu takip etmesini çok önemsersen hayal kırıklığına uğrayabilirsin. Benim yazma nedenlerime bir göz atmaya ne dersin?

Umut DURAK dedi ki...

Tam da şimdi onu okumuştum. Onun üstüne blogun başlığının altındaki açıklamaya bakıp aslında derdimiz paylaşmak mı yoksa kalıcı bir hafıza yaratmak mı sorusunu düşünüyordum. Biraz okuyup, biraz düşündükten sonra ben de bir "neden blog?" yazısı yazacağım.