Pazar, Ekim 30, 2005

www.durakailesi.com

Ne zamandır aklımdaydı. Artık bir alan adı ve hosting hizmeti almanın zamanı gelmişti ama bir türlü elim ermemekte, bu işi yapmak için gerekli motivasyonu bulamamaktaydım. Bir yandan yonlendir.com'dan aldığım yönlendirme hizmetinden çok da memnun değildim, sürekli sitenin ırasında burasın anlamsız reklamlar çıkıyordu, bir yandan yayımlanan makalelerim gibi üçe beş şeyi webde yayınlamak için bir alana ihtiyacım vardı. Bunlara ek olarak babamın da bir web alanına ve problemsiz bir e-posta hesabına ihtiyacı vardı. Hepsini toplayınca gerekli motivasyonu buldum ve ucuz olarak bu hizmetleri sunan bir şirket aramaya koyuldum. Tavsiyeler üzerine https://www.niobeweb.net/ şirketi ile çalışmaya karar verdim. 30MB linux hosting için 18USD, alan adı için de 6,90USD bana gayet makul geldi. Ailenin, en azından babamın ve benim ortak kullanabileceğim bir alan ismi düşündüm bir süre. Sonra durakailesi.com'a karar verdim. Özellikle bu adres ile dağıtacağım e-postalar çok güzel oluyordu. umut at durakailesi.com.
Şirketin sunduğu hizmetlerden şimdiye kadar memnunum. Fena olmayan bir yönetim konsolları var. E-posta dağıtmaktan subdomain açmaya, html edit etmeye kadar bir çok işlemi bu konsol üstünden halletmek mümkün.

Hiç yorum yok: