Cumartesi, Mart 18, 2006

Toplantılar için Laptop'ınıza Wallpaper


Efendim, günler süren, sıkıcı, ama sıkıcı olduğu kadar da tansiyonun yüksek olduğu, sürekli sinir harbi yaşana toplantılar çağımızın en büyük problemi. Haksız mıyım? Perşembe ve Cuma günü gene iki gün bu müthiş toplantılardan birine katılmak durumunda kaldım. (Daha bitmedi toplantı Pazartesi devam edecek :( ) Perşembe farkettim ki zaman zaman vücut kimyamı kontrol etmekte güçlük çekiyorum. Kendimi birine ters ters bakarken, veya sesimi yükseltmiş derdimi anlatmaya çalışırken buluyorum. İyidir, iyidir, heyacan işte demeyin. Bu stressler bünyede kalıcı hasar bırakacak diye korkuyorum. Neyse sadete gelirsem, Perşembe akşamı oturup yukardaki Wallpaper'ı yaptım. Laptop'a koydum, arada gözüm kaydıkça laptop'a hatırltsın diye bana SAKİN olmam gerektiğini. Bu toplantının işimin bir parçası olduğunu. Rahat olmam gerektiğini. İstediklerim kabul edilmezse ölmeyeceğimi :). Bu yazı vesilesi ile de bu 1024X768 büyüklüğündeki wallpaper'ı siber topluma armağan ediyorum.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

İyi insanlar kendilerini inceler ve erdemi geliştirirler.

I Ching-Konfiçyüs

Samil Korkmaz dedi ki...

Ben de "Ulann!!!" diye bir wallpaper yapiim bari :P

Adsız dedi ki...

kız fotosu koy olum daha cok işe yarıyor.. bir dost..

Adsız dedi ki...

sanirim benimde boyle bir wallpapera ihtiyacim var bugunlerde

tolgasirlan dedi ki...

bak kuzen sen wallpaper la falan ugrasma bence direk olarak bir psikoloka gorun mesela gel sen benim yanima ben psikologini tamamen duzelteyim

seni seven kuzenin tolik