Pazartesi, Aralık 25, 2006

Aralık ayında plaj keyfi

Plajı olan büyükşehir nasıl olur? Vallahi çok güzel oluyor. Pazar günü Konyaaltı BeachPark'a doğru yürüdük. Yürüdük dediysem de ben diyeyim 20 dakka siz deyin yarım saat. Baktıkki plajdayız. Bazı deliler denize girmekteler. Ağzım açık kaldı. Şortlarını giymiş koşan herkesi kıskandım. Hava 20 derecenin üstündeydi. Deniz kıyısında dalgaların sesini dinleyerek biraz kestirdim. Allah allah ne kadar şanslı yahu burada yaşayanlar diye uyanmışım. Biz Ankaralılara biraz fazla bu keyif. Bu tip keyifler bünyede zehirlenme etkisi yarabilir bizde. Bu sabah itibarı ile döndüm Ankarama. Bere, atkı, eldivenli kış günlerine :)

2 yorum:

anl dedi ki...

ben olsam denize girerdim :) of canım çekti şimdi.önümde güzel İzmir günleri var ya, hiç kıskanmadım valla.

Gaia Skywalker dedi ki...

bi yazma ama boole seyler umut....
kardamadam olduk saten burda....
:D