Pazar, Aralık 03, 2006

Monterey'e Uzun Bir Yolculuk

Uzun ama çok uzun sürdü. Evden çıktıktan tam 30 saat sonra oteldeydim. Ankara-Münih-Şikago-San Francisco-Monterey. Aradaki beklemeler ve koşturmalar cabası. Ama seviyorum gene de yolda olma halini. Damarlarımda dolaşan andranalini. Şikago'da upuzun bir koridorda koşuyorum saat 16:50 ve San Francisco uçağı 17:00 yazıyor. Gate'e yaklaşınca ordaki görevliler bir anda alkışlamaya başladılar. "Başardın, kutlarız" tebrikleri ile uçağa geçtim. Uçak bozuldu. Bir saat apron'da bekledik. Bir uçuş kaçırsam, zincirleme reaksiyon otel rezervasyonumun iptali ve sokakta kalmam ile sonuçlanacak. Velhasılı eğlenceli bir koşturmaca idi.
Uçakta iken zamanın nasıl geçtiini çok anlamadım, kah uyudum, kah film seyrettim, kah kitap okudum. Önce Mythical Man Month'ı devrdim sonra da Rabia'nın yolculukta okumam için aldığı Kızıla Boyalı Saçlarına başladım. Çok keyfli bir kitapmış. Ayrıca bir yazacapım onun hakkında da. Yarıladım bile. Bir yandan da bitimemek için elimden geleni yaptım. Sadece iki kitap getirdim. Kitap almam lazım bir de dönüşü var bu yolun.
Maceralarım sürecek...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

abişim gecenin 1 şimdi burada orda saat öğlan 3 surf yapıosun:) be uyucam revamı bu.... bidakine beni de götür:) bide ösledim şimdiden çabuk dön.....