Salı, Mart 06, 2007

Niobeweb'den gelen cevap...

Niobeweb'den biraz önce mailime cevap geldi. Cevap aşağıda, taktir sizin. Benim bu mail üstüne sormak istediğim bir tek soru var. Bir sıkıntı oluştuğunda tüm müşteriler otomatik olarak mail atan bir betik yazmak ne kadar zor? Bu sayede ben de en azından servis sağlayıcımın oluşan sıkıntıdan haberdar olduğunu ve üzerinde çalıştığını bilirdim. Neyse, ders çıkartmak lazım bu gibi durumlarda.

Merhaba Umut Bey,

Dün bir sunucumuzda bir arıza yaşadık, önce hatanın çözümü için çalışsak da sonrasında başarılı olamadık ve sunucuyu tahliye etmek zorunda kaldık.
Bu tür teknik sıkıntılar her zaman karşımıza çıkabilir, bu sıkıntıları bekliyor olsak, zaten gerekli önlemleri almaya çalışırız. Ancak beklemediğimiz ani bir problem karşımıza çıktığında bunun hakkında sizlere açıklamak yerine problemin çözülmesi için gerekli çalışmaların yapılmasını öncelikli tutmak zorundayız ki, sanıyorum siz de bunu tercih edersiniz.
Netice itibariyle siteniz şu anda çalışmaktadır, yaşanmış olan kesinti için sizden özür dileriz.
Kolay gelsin.

Ali AYEN
Niobeweb

2 yorum:

Rahmi Lale dedi ki...

Adını tam olarak bilemediğim ancak TR'de konuşlu bir servis sağlayıcı ile yakın zamanda şöyle bir sorun yaşadık: Tasarımı bana ait olan ancak artık bana çok iş çıkarmayan bir site uçtu, kelimenin tam anlamı ile. Siteyi beraber tasarladığım arkadaşım şirket ile bağlantıya geçiyor. Diyor "site çalışmıyor, ne oldu?". Diyorlar ki "server uçtu", bizimki "e o zaman backup dan geri getirin siteleri" diyor. Onlar da "back-up da gitti" diyorlar. Hani olmaz bu kadar dedirtecek bir durum. Herneyseki Google 'cach'lemiş de oradan kurtardık bir miktar. Memlekettin hizmet anlayışına dil uzatmak gibi bir kaygım yok ama hizmet aldığım ve şu ana kadar sorun yaşadıklarım sadece bizimkiler. Servis kalitesi konusunda bir takım sorunlar ve eksiklikler olduğu kesin.
Esenlikler.

İbrahim DEMİRAL dedi ki...

merhaba abi,
öncelikle sana hak veriyorum. Ben eski tükkanda niobeweb üstünden 15 20 tane web sitesi yönetiyodum. Ama benim kullandığım ve duyduğum genede türkiye'de hem uygun hemde hızlı hizmet veren tek yer. Telefonla halletmen gerekn bi sorun olduğu zaman, bayram tatillerinde bile telefonlu destek veriyorlar. Superonline turk ticaret ise faiş fiyatlara hosting veriyorlar. Ama genede yüzde yüz güvenmemek lazım Niobewebe. Mesela mail serverlerını temizliyoz diye bütün hesapları ve mailleride siliyolar. Mail ve sitenin back upını kendimiz tutmamız gerekiyor. Daha iyi çalışan bi hosting firmasının kurulması dileğiyle...(Kredi çekip bizmi kursak :))