Salı, Eylül 25, 2007

Bisiklete bu sezonluk veda...

Pazar gün Yalıncak'ta bisikletten düştüm. Önce yok birşey, bir kaç güne geçer falan derken garson faturayı getirdi. Sol bilekte ufak bir çatlak (2 hafta atelde sarılı kalacak), sağ omuzda, bisepste zorlama (2 haftaya birşeyi kalmaz), bir hafta istirahat. Bu demek oluyor ki bu sezon bisiklet olayımız bitti. Herkes benden bu performansı bekliyormuş fakat inanmazsınız ilk defa vucudumun biryeri alçıya alınıyor. Neyse bekliyoruz geçsin. Spor yapılacak ise, sakatlanma riski göz alınacak. Ama alınabilecek tüm tedbirler alınarak. Kaskım kafamdaydı. Uzunca kalın bir pantolon giyiyordum ama kendime kızdığım bir şey var, dirseklik takmaya üşendim. Ne mi oldu, kolumda gereksiz sıyrıklar. Bunlar önlenebilecek olanlardı. Umarım 2 hafta sonra düz koşular ile yeşil sahalara dönerim...

14 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmişler olsun tosunum. çocukluğumdan içimde kalan bir yumrudur alçı. mahallenin bütün azgınları muhtelif zamanlarda kol bacak alçılarını sallaya sallaya dolaşırken ben ancak ayağım acıyormuş numarasıyla yüzümü ekşitir topal topal yürürdüm sokaklarda. o günler sızladı burnumda senin alçılı resmini görünce, geçmiş olsun...

ernur

Turgay Durak dedi ki...

abicim geçmiş olsun.tek kolla yazdığın belli valla bloğu:) arada bazı harfler yok:) ama n abicim dikkat et kendine .

Rahmi Lale dedi ki...

Geçmiş olsun.

anl dedi ki...

çok geçmiş olsun.hastaneye giderken sesin neşeli geliyordu sonra haberleri alınca şaşırdım bende valla.

Nart Bedin Atalay dedi ki...

Hocam gecmis olsun

b dedi ki...

sktr lan geçmiş olsun.. bisiklet kazası deme bana abi aman allah korusun.. sadece düşme tehlikesi deil, burda trafik de sözkonusu.. geçen gün hatalı sollama yaptım mesela, küfür yedim:) neyse sol kol gördüğüm kadarıyla o da bişi..

KuzeyGüney dedi ki...

Umutcum çok geçmiş olsun. Yahuu nedir bu, bir çatlak durumudur gidiyor. Hani umarim bir lanet gibi o akşam bizde toplanan herkesi tek tek bulmaz:)
Ya ben de ilkokulda kaldırımdan düşerek sağ kolumu iki yerinden çatlatmıştım. Bi de tam yazı yazmayı öğrenirken. Sınıftaki bütün kız evlatları inci gibi yazılar yazıp kenar süsü yaparken ben sol elimle eciş bücüş ne idüğü belirsiz "Ali top at" lar yazıyordum. Hey gidinin:)
Sindi senin bol bol paça çorbası içmen lazım. Rabiş'e söyle de elceğizleriyle yapsın:)Ya da en iyisi Beykoz'a gidelim.

KuzeyGüney dedi ki...

Umutcum çok geçmiş olsun. Yahuu nedir bu, bir çatlak durumudur gidiyor. Hani umarim bir lanet gibi o akşam bizde toplanan herkesi tek tek bulmaz:)
Ya ben de ilkokulda kaldırımdan düşerek sağ kolumu iki yerinden çatlatmıştım. Bi de tam yazı yazmayı öğrenirken. Sınıftaki bütün kız evlatları inci gibi yazılar yazıp kenar süsü yaparken ben sol elimle eciş bücüş ne idüğü belirsiz "Ali top at" lar yazıyordum. Hey gidinin:)
Sindi senin bol bol paça çorbası içmen lazım. Rabiş'e söyle de elceğizleriyle yapsın:)Ya da en iyisi Beykoz'a gidelim.

Wikimechanist dedi ki...

Abim geçmiş olsun yaa...
Buraya bişeyler yazayım mı diye baya düşündüm (Biraz suçlu hissettim kendimi nedense, Şimdi Okla'da olmasam kapadokyadaydık güzel güzel turumuzu atıyorduk. Neyse...)
Sana çoook geçmiş olsun diyorum. En kısa zamanda iyileşmeni dilerim.
fgerid@okla

Umit dedi ki...

Hocam dediydim dinlemediydin, aha da yazıyorum buraya:

Inherently unstable aletler bize gelmez; bundan sonra tercihen ESP'li Mercedes ya da Volvo ile spor yapalım:)))

Tekrar geçmiş olsun, "alçına" imza atamadım ama buraya atıyorum:)))

Adsız dedi ki...

Umutcum geçmiş olsun. İşte bu noktada doktora yapmanın yararlarını görüyoruz.Oyle ipinden kopmuş deli danalar gibi pisiklet tepelerinde gezicek vaktin ve azmin olmuyo, kolun da çatlamıyo! Ne güsel şey şu doktora!Bak bitti de iyi mi oldu sanki?!

Gaia Skywalker dedi ki...

Nazar degdi cocuga... :D

cik cik cik....

Adsız dedi ki...

Umut Abi, gecmis olsun. Umarım şu zamana kadar iyileşmiştir. Kal saglıcakla.
Adem Aygun

ArdA dedi ki...

Umudum,
Ankara'ya gelince bi ara öpeyim de hemen geçsin :P