Çarşamba, Ağustos 05, 2009

Oyun zamanı

Bu dönem ODTÜ Enformatik Enstitüsü bünyesinde Oyun Teknolojileri Yüksek Lisans Programı açıyoruz. Bir seneyi geçkin zamandır hazırlıkları sürüyordu. Derslerin belirlenmesi, içeriklerin oluşturulması, YÖK'e başvuru derken, ciddi ciddi önümüzdeki hafta sonu (15 Ağustos) mülakat yapıyoruz. Programın ilk öğrenci adayları ile tanışacağız. Bir son dakika süprizi olmaz ise bu dönem çocuklara bilgisayar oyunlarında kullanılan fiziği anlatacağım. Bu aralar akşamları o kitap senin, bu web sitesi benim harıl harıl okumaktayım. Farklı farklı oyunlar oynamakta, oyun motorlarını denemekte, ufak tefek demo kodları yazmaktayım. İş çok eğlenceli. Dahası biraz önce, bahanesi ile aldığım XBOX360'ımı kutusundan çıkardım. Bu yazımı bitirir bitirmez kendisini televizyona bağlayacağım. He he. Yahu pek keyifli. "Rabiacım ben çalışıyorum" deyip, oyunun başına kuruluyorum.

3 yorum:

Samil Korkmaz dedi ki...

Ders videolarını Youtube'da, yazdığınız oyun kodlarını da sourceforge'da görmek isteriz. Bir de wiki patlattınız mı dadından yinmez...

Unknown dedi ki...

ulen hayalimi gerçekleştiriyon ya daha ne diyeyim. oyun oynamaya vaktin olmazsa çekinme söyle...

anl dedi ki...

sen çalışırken rabia napıyo peki, çamaşır, ütü, bulaşık,temizlik bu işleri kim yapıyo heee sen çalışırken heeee,cicim ayları geçince napıcan bakıyım :)