Perşembe, Eylül 23, 2010

Personal Play Station yoksa Portable mıydı?

PSP son yıllarda aldığım en güzel oyuncak. Herşeyden önce ucuz. Sonra küçük. Yani portable, çok rahat taşınabilir. Sonra personal, yani kişisel. Ortamı bozmadan, kenarda, bir yandan sohbete katılıp, bir yandan dizi seyredip, öte yandan çaktırmadan oyun oynayabiliyorsun. Oyun tamamen kişisel bir deneyim. XBOX olsun PS3 olsun oyun oynamak için salonu, televizyonu ve etrafındaki herkezi oyun deneyiminin bir parçası yaparken, bununla uymadan önce, yatakta kitap okur formatta iki el Fifa atabiliyorsun. Çok abartmazsan (ki abarttık, bayram dönüşü ben araba kullanırken yan koltukta İbo Fifa oynuyordu) azar işitmiyorsun (evet, evet bayram dönüşü arabada Ezgi ve Rabiş'in gazabına uğradık, az daha cihazı camdan atıyorlardı). Oyunlar görece ucuz. Fifa 2009'u 20 tl, Tomb Rider'ı 30 tl'ye alabildim. Ah bir de değiş tokuş ortamı olsa, o vakit tadından yenmeyecek. Ne yazık Ankara bu işte kısır. Olsun onun da çözümü var. Gözünü sevdiğim E.Şehir'imin Esnaf Sarayında en üst kattaki oyun dükkanlarında üç kuruşa 2.el oyun bulabiliyor, değişim yapabiliyorsun. Velhasılı, 3 günde sıkılırsın, 2 haftaya satmaya çalışırsıncılara inat, ısrarla tavsiye ediyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

wayy bana sataşma var burda :D olum demedi deme 2 aya sıkılacan aletten bi daha da acıp oynamayacan :D ayrıca bu aleti kırıyorlar her oyun bedava oluyor.. istersen onu da bi degerlendir.. daha kırılmadıysa 1 aya kırarlar :)

Zeynep dedi ki...

Merhaba. Ben eşime hediye olarak almak istiyorum biraz baktım da; önerinizi alabilir miyim nereden hangi modeli alayım? Hepsi buradada kılıf kamera vsli paketleri var. Fikir verirseniz sevinirim.

Unknown dedi ki...

Otobüs yolculuklarında da ilaç gibi geliyor hocam.