Pazar, Temmuz 09, 2006

Ankara'dan İstanbul Caz Festivali

Evet, evet, doğru tahmin ettiniz. Ben de İstanbul'u kıskanan Ankaralılarıdanım. Kardeşim bu bir değik iki değil. Bir festival biter diğeri başlar. Festival olmadı Roger Waters'ı çağırırlar. Ankaralıları hasetlerinden çatlatacak bir şey illa ki bulurlar.
5 Temmuz sabahı 07:30 sularında işe gitmek üzre servisime binmeden bir Radikal aldım. Bilen bilir, işyerim dağın başında, yol uzun, bari memlekette neler dönüyor bir göz gezdireyim gibi bir masum bir amaç içindeyim. Bir de ne göreyim Radikal, İstanbul Caz Festivali eki vermiş. İlk sayfadan son sayfaya hasetimden çatladım.
E Ankara'dan festivale iştirak etmenin bir yolunu bulmak lazımdı. Buldum. Şu anda tam da onu yapıyorum. Festivale katılanların mp3'leri eldekilerden, eşden dosttan olmadı netten derlendi toplandı. Bu Pazar öğleden akşama bunlar dinliyorum. Kimler yok ki? Diana Krall, Chris Botti, Madeleine Peyroux, Raul Midon, Yerba Buenna, Charles Lloyd diye uzuyor liste...
Sakın ha, "Züğürt tesellisi" gibi fısıltılar duyuyorum. Duymamış olayım.

2 yorum:

Gaia Skywalker dedi ki...

Hey, heeeyyyyy!
kıskanmayın Sn Durak,
çalışın sizin de olsun, nazar deycek :P

Şaka bir yana,
seneye de Michael Bublé gelcek...
Bekleriz efenim... :)))

e.

tolgasirlan dedi ki...

sana o kadar soyledim moskovaya gel ama sen gelmedin
1 ay once burada tam senlik bir festival vardi ve kuzenin bunu kacirmadi
he he :)
o soyledigin isimler varya canli ve dipdiri idi.