Perşembe, Temmuz 27, 2006

İşlemci Katili


Efenin yok öyle şekilli bir işlemci fanı gördüm, hemen şunu bir takıvereyim de bilgisayarım ne kadar sessiz olacak, nasılda soğuyacak felan demeyin. Sakın ha. Ne mi oldu, eski fanım sökerken kendisine yapışık olan cpu ile birlikte elimde kaçtı ve düştü. Sonra ben birşey olmamış gibi onu takıp bilgisayarı çalıştırmaya kalkınca, meret çalışmadı. Allah işlemci gitti diye bilgisayarcıma koştum. (Ailemizin bilgisayarcısı Burak, Tetra Bilgisayar) Yeni işlemciyi taktık, bir de ne görelim anakart da gitmiş. Neyse Allahtan anakartım garanti kapsamındaymış da ekonomik gedik çok büyümedi, fakat ne çare ki tatil öncesi sabahın 2'si oldu ben hala sistem kuruyorum.

2 yorum:

Turgay Durak dedi ki...

abi geçmiş olsun ya..oluyor ara sıra böle şeyler.Bende eski işyerimde müşteri pc'nin işlemcisini sökerken biraz hard davranmıştım.sonuç olarak 3 adet bacak kırılmıştı:) bu alemde olur böle şeyler...

Gaia Skywalker dedi ki...

Büyük badire.. Geçmiş olsun Umut.. Bu arada iyi tatiller :)