Pazar, Şubat 25, 2007

Makarna Makinam

Hayatımda aldığım en süpper doğum günü hediyem desem politik olarak yanlış bir cümle olur, eminin. Hatta bana şimdiye kadar hediye alanlar bana "Kadir kıymet bilmiyor bu Umut hiç!" diyebilirler. Ama hakikaten süper bir alet. Makarna makinam. Ezgi ile İbrahim almışlar. Bu gün biz de üşenmedik aldıkları hediye ile çocuklara bir makarna yaptık. Daha önce blogdan yazmış olduğum makarna maceralarıma bir yenisini ekledik. Kesinlikle merdane ile açmaktan daha kolay değil, sadece ben değil Rabia'da denedi. En ufak bir hatada hamur yırtlılıyor. Yırttık bir kaç sefer, ama sonuç muhteşem oldu. Büyünce Ayvalık'ta İtalyan Restoranı açacak annem bana :) Dimi annecim?

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ama ama olmas ki!!! işyerinde ardı arkası kesilmeyen işlerin içinde bir pazar daha...ve ben acıktım ve ben makarna istiorum=( fazla bişi değil.

anl dedi ki...

Ayvalık'ta restoran işine hemen ortak olabilirim.beyim de orda yapar işini, ne güzel olur.zeytinyağına ekmek banıp yeriz hergün.uuuffff.

Rahmi Lale dedi ki...

Abi seni gorunce annem ve teyzemler aklima geldi. Heryil bir araya gelirler tum bir gun boyunca eriste yaparlar idi. Bir iki sefer bu aleti kullandilar ancak niye ise teyzem oklava ile acmayi yeglerdi. Bu arada eristenin en guzel tarafi da zaman dar ise eriste ile (yalanci) manti yapilabilir olmasi. Nefistir!

Serendipity dedi ki...

Umutucum ailecek hastanız biliyorsun. Bu cümlenin ardından gelecek cüleyi tahmin ediyorsun. Bizi de bir gün makarna yemeğe davet ediyorsun. Ayvalık fikrine gelince, denizli bir yerde yaşayamadan ölürsem gözlerim açık gidecek, beni de götür. Lokantanın dekorasyon işlerine de ben bakarım.

Adsız dedi ki...

aç tavuk kendini darı ambarında sanırmış. aga sankim bitirdin toktorayı da hayallere dakıyon. madem dalıyon dooru düzgün dal, neymiş italyan restoranıymış. ulen açalım meyhane mezeleri ben yaparım şarkıları didem sööler. daha ne beah?

anl dedi ki...

ya arkadaşlar, bu kadar çok hevesli varken biz ayvalık ta meyhaneler zinciri açarız.hatta yanına bir de rock bar açarız.sonra işleri büyütünce tekne alır tur düzenleriz,sonra bir teknede sadece kendimiz gezmek için alırız.sonra iyicene ilerleyince ada bile alırız bakın ben size diyim.gaza geldim şimdi.