Salı, Haziran 12, 2007

Dünyayı geziyorduk...

Dünyayı geziyorduk, size de uğradık. Hafta sonu Kanada'dan misafirlerim vardı. 5 senedir bir NATO projesinde birlikte çalıştığım Peter ve sevgilisi Yiwen. Şaka değil, ikisi de işlerinden bir sene izin aldılar. Geçen sene Eylül'den bu yana dünyayı gezmekteler. Nerelere gitmemişler ki. İnka kalıntılarından, güney kutbuna, Bora Bora adalarından, Yeni Zellanda'daki Elf ormanlarına. Uzun uzun fotograflara baktık. Bir sürü hikaye anlattılar. Kıskanmadım desem yalan olur.
Bu arada Pazar tüm gün Yiwen bize Çin yemeği yaptı. Yemek yaparken bir yandan Çin yemeği nasıl yapılır anlattı, bir yandan da dünyanın neresinde ne yenirden bahsetti. Ben mi, her ne kadar dünyanın bir çok yerinde lokal tadlar tadmamış olsam da, Ankara'da evimde bir Çinli ile Çin yemeği yapıyorum diye kendimi avuttum.

4 yorum:

Serendipity dedi ki...

Pazar günü ses soluk çıkmamasından kıllanmalıydık! Kıskandım. Daha bir kez bana Türk makarnası bile yapmadın. Kıskandım, bu dünyada hala gezip görülecek yerler, tadılacak yemekler, tanınacak insanlar varken; birer doz da olsa bunlardan yapamadan ölürsem gözüm açık gidecek.

Gaia Skywalker dedi ki...

Didem, biz yemek yapmiyoruz diye oluyo bu boyle.... :) Ne anladin sen simdi o Cin yemeginden??? hiiiiiii, ne anladin??? Hic karniyarigin, harput koftesinin, keskegin, mercimek corbasinin yerini tutarmi? Soya soslu tavuk o olum, ben soliimmmm.... Icine kori karistirinca da Hint yemegi oluyo... Al sana dunya mutfagi.. Sen git sosyal antropologundan ogrenme, Cinliye sor.... Doktorana veriyorum Umut :))

e.

Umut DURAK dedi ki...

Kıskançlar, nihahahahahahaaaaaaa.....

Wikimechanist dedi ki...

Neyseki bumerangımızı ben saklıyorum. Sende kalsaydı Peter balkondan uçuruverirdi alimallah...
(Anahtar kelimeler: Peter, Bumerang, UK-Hook)