Çarşamba, Haziran 20, 2007

Uzun bir hikayenin sonu...

2001 yılının Şubat ayında başlayan doktora hikayem 2007'nin 19 Haziranında, yani bugün (saat 12 yi geçti değil mi, dün olması lazım artık) saat 13 itibarı ile sona erdi. Evet, doktora derecemi aldım. Çok mutluyum. Yukarıdaki fotografta bas bas bağıran jüri öncesi endişemden eser kalmadı. Yüzümde sürekli bir anlamsız gülümseme var. Uzun bir maratonu, eğrisi ile doğrusu ile, tamamlamış olmanın keyfini yaşıyorum. Emeği geçen herkese en içten teşekkürlerimi sunuyorum. Sağolun.

9 yorum:

KuzeyGüney dedi ki...

Umuuuuuuut, cok tebrik ederis. Ay ay ay super bir haber. Nasil kus gibi olmussundur kim bilir. Bunu bir islatalim.

Rahmi Lale dedi ki...

Geçmiş olsun. Ne oluyor şimdi toktor olunca?

Gaia Skywalker dedi ki...

Doktor olunca aynı zamanda rambo da oluyosun... :D
Çok ama çok tebrik ederim Umut, çok şahane oldu hakkaten...

Bundan sonra başının etini yiyebilirim yani, bu doktora da yaptı şimdi her türlü vıdıvıdıya dayanır şeklinde :)) hahahaaaaa....

Herkese sevgiler

e.

Serhat dedi ki...

Kutlarım... Prof.'luk ne zaman...:)

r dedi ki...

Tebrikler Umutcum, kutlarım çok çok.. ankaraya geldiğimde bu kutlamayı bahane edip, hayde çıkalım, gezelim, yiyelim, içelim diye tutturucam hazır ol:)

Gaia Skywalker dedi ki...

Bu blogda ofis hayvanimin yerini bilen varmi acaba??????

Ümit Kurt dedi ki...

tebrikler umut. dediğin gibi uzun bir maratonu tamamladın ya, önemli olan bu. darısı bu maratona başlayacaklara :D

Adsız dedi ki...

Tebrik ederim, umarım olmasını istediğiniz her güzelliğe olması gerektiği kadar çaba gösterip sahip olursunuz.Hep mutlu olun.

Adsız dedi ki...

Umut tebrik ederim. Nasil rahatladigini tahmin edebiliyorum. Benimde sana haberim var. Bende 29 Mayis gunu doktorami bitirdim. Beraber bitirecegiz diyordun dedigin gibi oldu. Agustos basi Turkiye'ye geri donuyorum. Gorusmek dilegiyle.Tekrardan tebrikler.