Cumartesi, Haziran 02, 2007

Hatırla Sevgili

Dönem filmi yapmak hep zor olmuştur. Hatırla Sevgili de bu yönü ile zor bir dizi. Bir yandan bir kaç ailenin arasında geçen aşklar, evlilikler boşanmalar anlatılırken, ki kurulan aşk çıkmazlarını da ayrıca başarılı buluyorum, bir yandan da fonda 68 olayları cereyan ediliyor. Tomris Giritlioğlu'nun yürüttüğü bir proje olan Hatırla Sevgili'nin içinde Can Dündar'ın da bulunduğu bir dizi danışmanı var. Diziyi izlerken öğrenci olayları, yürüyüşler, işgaller, gündoğdu marşı eşliğinde bünyede bir duygusallık zaten oluşuyor, üstüne de aşklar, evlenmeler, boşanmalar, kavuşamamalar, gizli gizli buluşmalar. IMDB diziyi "Revolution / Historical / Love / Separation" (Devrim, tarih, aşk ve ayrılık) katogorilerine koymuş. Doğru söze ne denir? Neyse efendim, ben severek izliyorum. Israrla da tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok: