Cumartesi, Kasım 17, 2007

Masal

Bahse konu masaldaki esas oğlan benim.

13 yorum:

anl dedi ki...

naçizane yorumlarımı rabia ya bıraktım :) çook tebrik ederiz efendim :) ama öyle yanlız yakılan yüzüklere kutlama lazımdır...

Turgay Durak dedi ki...

ooo abicimmm. hadi bakalı.Allah tamamına erdirsin diyelim...

Serendipity dedi ki...

Umutcum. Bunu ıslatalım ;)

Gaia Skywalker dedi ki...

Rabia ve Umut'a;
Coook tebrik eder, mululugunuzun ebediyete kadar surmesini ve 3 tatli kiz bebeginizin olmasini dilerimmmm.... :))))

Selam ve sevgilerimle...

Evrim..

b dedi ki...

bu gurbet isi beni bi acaip yapti arkadaslar, deniz'in fotograflarindan sonra bu yazi da bende tvda turk filmi seyreden buyukanne tepkisi dourdu.. "e bole olacagi ta basindan belliydi ya babane, ne boole hisleniyon?" "bisiilenmiom sipa, mandalina kabuunun seysi gozume kacti, de get dersine calis!"

Adsız dedi ki...

Yazılarınızı takip eden biri olarak çok çok çok tebrik ederim , çok mutlu olun, çok gülün, birlikte çok güzel yaşlanın inşallah:)

r dedi ki...

umut bu hikayede bir de kutu olması gerekmiyomuydu:) kutuya nettin :D

Samil Korkmaz dedi ki...

Valla ne yalan sööliim, ben de hislendim biraz...

Adsız dedi ki...

ben yine bi sakarlık hikayesi sanıp, "yine neresini kırdı acaba" diye okumaya baslamıstım.. sonra neler neler cıktı :P hayırlı olsun adamım..

bir dost..

Rahmi Lale dedi ki...

E biz de tebrik edelim.
Bir yastikta kocayiniz...

Umit dedi ki...

Hocam çok tebrik ederim.. ama bi şey diyeyim mi, ben en baştan anlamıştım:))))))))))

Tebrikler, mutluluklar

daryal dedi ki...

son yıllarda dinlediğim en esaslı masal doğrusu:) esas mutluluklar dilerim , sonsuza kadar:)

ozge dedi ki...

sen askere gitmeden bilge gelse ve bu güsel haberi hep beraber neşe içinde kutlasak.. ne de güsel yaptınıs... ikinizi de teprik ediyorum... allah tamamına erdirsin :)

facebook tebrii yetmedi kayıtlara geçsin diye bir de burdan teprik edeyim dedim ;)