Pazar, Kasım 06, 2005

Çocukluğumun geçtiği ev ...



Bayramların güzelliği bu herhalde. Bayramlar da Ankara'daki koşuşturmaca içinde aklıma bile gelmeyen güzelliklere zaman ayırma fırsatım oluyor. Bu bayram da, her zamanki gibi soluğu kasabamızda, Sındırgı'da aldık. Bayramlaşmalardan sonra hemen çocukluğum geçtiği Sındırgı'daki evimize gittim. Ev hala kullanılır durumda. Annem ve babam, havalar güzel olduğunda fırsat bulduklarında gidip kalıyorlar fakat ben o evde kalmayalı nereden baksanız 8-10 sene olmuştur. Evi fotografladım. Bahçedeki nar ağaçı nasıl güzel meyve vermiş. Nar topladım. Çocukluk günlerimi düşündüm...


Arka bahçe ve nar ağacı ...

1 yorum:

tolgasirlan dedi ki...

bayram sabahlarinda seni bu evde uyandirirdim benden once kimse gelemezdi hatirlarsin demi
hele senin sunnetini hic unutmam