Perşembe, Nisan 20, 2006

Google diyor ki, Joan Miro bugün doğmuş...

Google bugün Joan Miro logosu kullanmış. Ne olaki diye Wikipedia'ya bakınca fakettim ki kendileri 20 Nisan 1893'de doğmuş. Nedenini çok bilmiyorum ama seviyorum bu adamın işlerini. İlk kendi evim olduğunda, 2001 yılı idi yanlış anımsamıyorsam, 3 tane resminin reprolarını alıp, çerçeveletip asmıştım. Hala duruyor onlar, biri çalışma odamda, biri mutfağımda biri de yatak odamda. Hala çok anlamıyorum galiba amca ne demek istemiş ama bi şekilde güzel geliyor yaptığı işler. E madem doğum günü imiş Joan Miro'nun bugün, bir işini de bloğuma koyayım bu bahane ile.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Joan Mironun resimleri Yüksek İhtisas Hastanesinde koridorlarda da asılı. Yani en azından bi zamanlar oyle idi. şimdiki durum hakıında bi bilgim yok. Şaşırmıştım gördüğümde.