Çarşamba, Mayıs 07, 2008

İlk 10K koşum...

Ne zamandır spor yapıyorum da hiç bir hedef için yapmamıştım. Özellikle Eskişehir'de olmamın da verdiği bir rahatlıkla, şu sıralar spor yapmak için daha çok zamanım oluyor. Dedim ki tam zamanıdır. 26 Ekim 2008'de Avrasya Maratonunun 10.su koşulacak. Tarih tam da benim Eskişehir maceramın sonlarına rastlayacak. Hal böyle iken önümüzdeki 6 ay güzel bir antreman programı ile ben Avrasya Maratonu kapsamında koşulan 15km yarışında yarışabilirim diye düşündüm. Aradım, taradım, okudum bir antrenman programında karar kıldım. Runner's Word'e kaydoldup antrenman tarihçemi tutmaya da başladım. İlk gün 5K (kilometre koşucu dünyasında K diye kısaltılıyor) koştum ki zaten daha önceden de haftada 1-2 defa 6K koşuyordum bu nedenle çok yıpranmadım. Dün ise 10K koştum, ki bu hayatımda ilk 7K ve 1 saat üzeri koşumdu. 1:19:35'de ortalama 7.5 km/saat gibi bir tempoda koştum. Ekim ayında 10km/saatlik bir tempoda 1.5 saat koşmayı başarırsam, tahmini 1500kişinin katılacağı bu yarışı 1000li sıralarda tamamlayabilirim. Tamamlayan herkese nasılsa madalya veriyorlar :)

7 yorum:

Serendipity dedi ki...

koşu sonunda ikibacağı birden sarılı görmek istemiyoruz. bakınız bisiklet macerası. Seni seviyoruz. Ailecek...

elegimsagma dedi ki...

her başarılı erkeğin arkasında bir kadın varmış diyolar, bebek

KuzeyGüney dedi ki...

Run Forktrest Run diyoruz o zaman hep belabel:)

KuzeyGüney dedi ki...

Forrest i da yannis yazmisim laptop'in pili bitmek uzere derdiylenn:)

anl dedi ki...

sen önce sigarayı bırak cicim..

Umut DURAK dedi ki...

bugün 6. günüm, hehe, bıraktım. yarış bu beeee, bırakmaz mıyım :)

Umit dedi ki...

abi her aklına iyi bir fikir gelince beni de gazlıyorsun, sonra ben gazı yediğimle kalıyorum; demem o ki, bisiklet turu n'oldu:))))