Çarşamba, Ocak 04, 2006

AdSense veya Google ile reklamlar...

AdSense'de sitem için süren değerlendirme tamamlandı ve Google siteme reklam vermeyi kabul etti. Ne mutlu haber. Sağ altta göreceğiniz reklamlara her tıklamanızda zatıalim para kazanacak. Eveli sene devam ettiğim fotograf okulum için Google'a reklam vermiştik. Ben hiç umut etmememe rağmen reklamlar işe yaramış ve Google'dan okulun reklamını gören insanlar kurslara kaydolmuşlardı. Şimdi yine AdSense'den para kazanabileceğime ihtimal vermiyorum. Görelim ne olacak. Ahtım var, Google'dan kazandığım her kuruşu Google'a verip, blogumun reklamını yapacağım.

2 yorum:

Serendipity dedi ki...

Reklamı dün gördüm! Blogunun hızla süren gelişimini takip ediyorum umutcum. Ama tıklamıycam işte reklama tıklamıycam!

Samil Korkmaz dedi ki...

Umut'um desene blog yazma sebebin n+1 oldu ;)