Pazar, Ocak 15, 2006

Pamuk Prenses 2 veya masallar neler anlatır ...


Bugün Radikal İki'de "Tozu dumana katan kısacılar" diye bir yazı vardı. Ordan okuyup seyrettim Barış Bayraktar'ın Pamuk Prenses 2 filmini. Film şahane olmuş. Erkan Can filmi almış götürmüş. Kimi yerlerde Gemide'den esintiler taşıyor ama olsun. Seneryo da şahane. İşte bir kaç replik;

-hani bi karı vardı 7 tane götten bacaklının evine gidiyodu, neydi onun adı
-bazı masallar vardır, asla yatakta anlatılmaz..
-adım şevket koklamışım kafam roket
-caarrt!ayşe teyze!atımın götü yırtıldı!
-anlatın lan götten sabıkalı ibneler

Evet, hepsini Erkan Can söylüyor. Gemide gibi Anlat İstanbul gibi Erkan Abimin küfür şovu var bu filmde de.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tesekkur ederim begenin için ve bunu dile getirip ayzdııgn için, çok tesadufi rasladım nette yazına.
barış baryaktar

Adsız dedi ki...

eklemeye unuttum , filmin sitesinde bana bir mail atarsan sana bir adet dvd sini yollayayım filmin.
barış bayraktar