Cumartesi, Ocak 14, 2006

Fotograflarla bayram tatilim

Bir önceki yazımda (yazı demek ne kadar doğru bilmiyorum ama daha güzel bir kelime de bulamıyorum yerine) bayram tatilinin ana fikrinin uyumak olduğunu ifade eden bir fotograf vardı. Bu yazıda uyumadığım zamanlarda yaptıklarımdan bir seçme sunmaya çalışacağım :)
Tabi ki tatilimizin adı "Kurban bayramı tatili" ise bir kurbandan söz etmek gerek. Rahmetlinin son fotografı aşağıda.
Ölü fotografı çekmek özellikle fotografın erken çağlarında rastlanan, şimdilerde ise sadece haber fotografçılarının uğraştığı bir alandır. Bu bayram ben de bir kaç ölü (koyun :)) fotografı çektim. Bloga koysam mı diye çok düşündüm fakat gereğinden fazla sert olacak diye vazgeçtim.
Kurban kesimi ve yoğun et tüketiminin yanında, kestane, evet kestane tatile damgasını vurdu. Sobalı ev, kalabalık ve bol miktarda kavga döğüş tüketilen kestaneler.

Hava soğuktu. Çok soğuk ve yağışlı değildi fakat gene de soğuktu fakat bizi durduramadı. Gene de biz deliler su kenarında (Balıkesir'in Sındırgı ilçesinin Karaağaç köyü yakınlarında) bir piknik masasına çöküp bir saatte bir yetmişlik rakının dibine darı ektik. Pek güzel oldu.

Bilge (Bir web sitesi olmayan insan, olsa link verecektim, kısaca ben tanıtayım Bilge İmamoğlu, ODTÜ Mimarlık Araştırma Görevlisi) ile tatilde Ayvalık'a doğru uzanıp kışın deniz keyfi ve Ayvalık'ı fotograflamak gibi bir planımız vardı. K.çımızı kaldıramadık ve B planımızı uyguladık. Balıkesir'i fotografladık. 3-4 saatlik bir Balıkesir turu ve 80-100 fotograf. Kısa günün karı.


Tatil güzeldir. Yatılır, kalkılır, uyunur, uyuklanır, okunur, yazılır, bol bol film seyredilir. Yaptım, hepsini yaptım.
Ve tatil biter. Şimdi çalışma zamanı. Nerde kalmıştık :)

Hiç yorum yok: