Pazar, Ağustos 20, 2006

Datça notları...

2006 tatilimin son notları Datça ile ilgili. Datça şehir içini ne yalan söyleyeyim sevmedim. Sevemedim. Beton yığınıydu. Çok katlı apartmanlardan geçirmiyor. Hepsi bir alem. Herşey turistik. Yıllardır aklımdaki o şirin sahil kasabası imgesi yıkıldı. Ben daha çok Kaş gibi veya ne bileyim Dikili/Çandardlı gibi hakikaten ufak bir tatil kasabası beklerken karşıma kış nüfusu 2500 olan bir kasaba çıktı.
Ama Eski Datça'nın hakkını bermek lazım. Eski Datça, Datça merkeze benim tahminin 4-5 km uzakta, denizden içerde küçük bir yerleşim. Taş evleri saran begonviller arasında yürürken büyüleniyorsun. Can Yücel'in evi de bu yerleşim de. Tam mezarının başında anma yapılırken biz de evine gittik Can Yücel'in. "İyi ki vardın" dedik ve döndük. Bir de karar verdik bir daha Datça'ya gelinir ise illa ki de Eski Datça'da kalınacak.

3 yorum:

Gaia Skywalker dedi ki...

Bu ne güzel resimler :) Yazdıklarına katılmamak elde değil, aynı düşünceleri ben de eski ve yeni foça için düşünürüm hep...

Son olarak C. Yücel'i bir de ben anmak istiyorum buradan...
"Martılar ki sokak çocuklarıdır denizin" diyerek :)

e.

Adsız dedi ki...

eski datca yeni datca arası 4-5 km degil olm. 80 km falan var bence o uzaklık:)

Adsız dedi ki...

Eski datça - Merkez 2,5 km.


Bekleriz... :-)

www.eskidatcaevleri.com