Cumartesi, Ağustos 26, 2006

Ne doğan güne hükmüm geçer

Ah! Ne doğan güne hükmüm geçer,
Ne halden anlayan bulunur.
Ah! Aklımdan ölüm geçer,
Sonra bu bahçe, bu nur, bu kuş...
Ve gönül Tanrısına der ki:
"Pervam yok, verdiğin elemden,
Her mihnet kabülümdü,
Yeter ki, gün eksilmesin, penceremden."
Ellerine sağlık Emel Sayın ve Timur Selçuk'un. Emel Sayın Münir Nurettin Selçuk Söylüyor diye bir albüm hazırlamışlar. Dün gece rastladım ideefixe'de dolaşıp yeni neler var diye bakınırken. Bügün hemen koşup aldım Dost'tan. Emel Sayın'ın billur gibi sesinden Münir Nurettin klasikleri. Neleri söylemişler ki; Ne Doğan Güne Hükmüm Geçer, Aziz İstanbul, Erdi Bahar, Endülüste Raks...

Tutamadım kendimi yazıya Cahit Sıtkı'nın şiirinin adını verdim. Ne kadar güzel geliyor Cahit Sıtkı, Ümit Yaşar, Yahya Kemal Münir Nurettin'in ezgileri ile. Dinletenlerin ellerine sağlık yeniden.

3 yorum:

Rahmi Lale dedi ki...

anında paylaşıma açsılsın.
artık gmail ile mi olur, e-posta yoluyla mı...

hayır bu word verification işi manalı da, yazamadığım zamanlar oluyor ona kafam bozuluyor ;)

Rahmi Lale dedi ki...

Abi ellerine sağlık. Anında çektim hepsini.
Uğurla...

Samil Korkmaz dedi ki...

Ne o anında çekiyorsunuz hepsini? Bizim başımız kel mi? Hmm?