Perşembe, Ağustos 31, 2006

Safranbolu - Amasra Gezi Notları

Evet bu aralar bir gezentilik durumum var. Blogum da bir gezi blogu olarak kariyerinde ilerlemekte. Ama elden ne gelir. Yaz, her fırsatta kaçmak lazım Ankara'dan. 30 Ağustos da böyle bir fırsattı. Son iki üç senedir gitmediğim Safranbolu Amasra tarafını dolandım da geldim. Safranbolu'da arasta'daki kahvede kahvaltı sonrası çayımı içip gazete keyfi yaparken, bir yandan çarşı esnafının dükkan açmalarını izledim. Safranbolu Amasra arasındaki pek güzel kara yolunda çınarların arasında araba kullandım. Amasra'da tekne turu yaptım (Not: Datça'dan sonra Karadeniz yalan.). Çınar'da oturup barbun yedim. Eh bu kadar da yeter diyip dönüp geldim.
Yeri gelmişken. Pazar günü de Hamburg'a uçuyorum. 10 günlük bir iş gezisi. Hamburg maceralarım burda, bu blogda, çok yakında... :)

6 yorum:

Gaia Skywalker dedi ki...

Amasra'ya gitmek nasip olmadı ama Safranbolu'yu inanılmaz beğenmiştim ben de!!

Yakında Umut Çelebi bloğu olacak diyosun yani...
Bis de gesmiş kadar oluyorus işte, fena mı??

e.

Ezgi dedi ki...

Abicim leyleği uçarken gödün dimi. Banada gösterseydin ne güsel olur du ev kuşu oldum yahu :)

Adsız dedi ki...

dötü yanık it gibin dolanıyon, ben de sinir oluyom. denk getirip beraber gezemedikki...

Serendipity dedi ki...

Umutcum ne güzel yapmışsın. Ben de gördüm leyleği havada! Oh ya! Oh ya! Oh ya! Bu akşam da istanbul'a gidiyom işte. Yaşasın gezenti olmak! Gezelim güzelleşelim!

Turgay Durak dedi ki...

abi amma geziosun yaa.vala helal sana.sen şimdi hamburgdan geldikten sonra peribacalarına felanda gidersin:)

Adsız dedi ki...

bogazında kalsın emi? hem barbunları ye hem de Datca de..:)))