Salı, Ocak 02, 2007

SimCity 4, Bir tatil macerası

Cumartesi trene binmeme iki saat kala Kızılay'a inerken bir anda aklıma SimCity geldi. Nasıl canım istedi oynamak. Yok bulurduk, bulmazdık derken, DOST'da hem 3000 versiyonunu hem 4 versiyonunu bulduk. Ne olur ne olmaz 3000 belki XP'de çalışmaz diye en yeni versiyon SimCity 4'ü aldım. Bir yandan da hayatımda ilk kez orjinal-lisanslı oyun alıyorum. Nasıl heyecan, nasıl heyecan. Sanki içinden başka birşey çıkacak. Sanki ben lisanslı aldım diye tüm oyunlarda şahane şehirler kuracağım. Neyse efendim, hiç de öyle olmadı. 3. şehrimi dün gece batırdım. Anladım ki netten biraz okumak lazım. Öyle idealist politikalar çözüm sağlamıyor. En son babamla yok efenim fakirden az vergi alalım, zenginden çok, yok sağlık ve eğitim bütçeleri kısmaya gelmez gibi sosyal duyarlı politikları denerken sanal şehrimizde, ekonomimiz battı. Şimdi laptop'un background'unu SimCity yaptım. Tips and tricks okunacak. Fan siteleri gezilecek bir daha denenecek. Sosyal duyarlı politikalar ile temiz ve mutlu bir kent kuracağım. He he :)

Hiç yorum yok: