Çarşamba, Nisan 11, 2007

Zen ve Yemek Yapmak üzerine...

Hep yemek yapıyoruz ya bugün gene yaptım. Pizza yaptım. Fırında kaşarlı taco hazırladım. Şarapları da koydum kadehlere. Sonra da aldım makinamı elime fotografladım olanı biteni. Yaparken güldük eğlendik. Yerken mi? Bakın nasıl da mutlular? Fotografta Rahmi'nin blogunda başlayan tartışmaya katkıda bulunmak için yaptığım deneyin sonuçlarını görüyorsunuz. Niçin (zahmetli) yemek yapıyoruz? Hem yemek yaparken, hem de yerken mutlu oluyoruz. Atıştırmak, sırf karnımız doyurmak için değil de özene bözene yaptığımız, çoğunlukla da daha zahmetli yemeklerde sonuç daha lezzetli olduğu için daha mutlu oluyoruz. Deneyimledim, fotografladım. Mutluluğa olan içgüdüsel eğilimimiz yüzünden (zahmetli) yemek yapıyoruz. Ne dersiniz?

1 yorum:

Nart Bedin Atalay dedi ki...

(kayda gecsin diye yazıyorum)
iki hoş bayan ile birlikte şarap içip pizza yemek zaten mutlu bir aktivite. Bunun için zahmetli yemek yapmanın dışında daha neler neler yapılır.

Sen mutluluk için yemek yapabilir misin Umut?
İşin kolayına kaçmadan ama.